דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ למשכנתאות 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2504 פעמים ]

משפחות רבות מבינות שהתנהלות נכונה מול הבנק והבנת מרכיבי המשכנתא על בוריים מניבה חסכון בלתי מובטל שמורגש שנים רבים. הבעיה הגדולה היא שרוב האנשים חסרים את הידע והמשאבים להתנהלות נכונה וכללית בבואם לקחת משכנתא. גם כשמדובר במשכנתאות כמו כל מוצר אחר, הרבה אנשים נוהגים באימפולסיבית ובהתנהלות שהיא בבחינת "יהיה בסדר". פנייה ליועצי משכנתאות הפכה בשנים האחרונות יותר ויותר נפוצה ולא כי מדובר באיזה טרנד שיחלוף כפי שבא אלא כי מדובר בצורך אמיתי שעלה מתוך ציבור רוכשי הדירות, שנאלצו להסתפק בהמלצות ובהערכות של הבנקים.
רבים אינם יודעים או מבינים כי גם עם בנקים ניתן להתמקח. התחושה הרווחת היא כי התעריפים קובעים ואחידים וחלים על כולם. נכון, שכיחיד מול הבנק יהיה לך קשה יותר להוזיל את העלויות. כאן טמון היתרון הגדול בפניה ליועץ משכנתאות שכן היות שיועץ המשכנתאות מייצג כמה לקוחות, לבנק אינטרס גדול יותר לבוא לקראתו.
מלבד יתרון משמעותי זה, יועצי משכנתאות חוסכים לכם משאב יקר נוסף:זמן. ההליכים הבירוקרטים הכרוכים בלקיחת משכנתא הם רבים.תהליך השוואת המחירים, בשלב הראשוני מול הבנקים והגורמים השונים המעניקים משכנתאות, הוא לכשעצמו גוזל זמן רב. יועצי המשכנתאות שחיים ונושמים את התחום, מכירים את התנאים והאפשרויות ויודעים להתאים לכל לקוח ולקוח את התוכנית המתאימה לו בהינתן ההכנסות העכשוויות והעתידיות של המפרנסים במשפחה.
ישנן אפשרויות שונות ללקיחת משכנתא: מסלולים שונים שנועדו להתאים למקרים שונים ותלויים בהון התחלתי, בהכנסות עכשוויות ובהכנסות עתידיות כמו גם ביכולת החזרת התשלומים ובתנאים הספציפיים שהבנק מעניק. לכל בנק יש את התמהיל שלו.
 אם בעבר היה מסלול אחד פתוח בפני רוכשי הדירות. היום יש מסלולים רבים והבנת היתרונות והחסרונות של כל מסלול אינה תמיד נהירה לאדם מן היישוב שאינו מצוי בטרמינולוגיה הפיננסית:ריבית מינימאלית, ריבית קבועה, ריבית משתנה, ריבית צמודה למדד או צמודה לפריים. אם אתה בקיא במושגים שציונו, אתה יכול לשקול לוותר על יועץ משכנתאות חיצוני בלתי תלוי אך אם המושגים הנ"ל זרים לאוזניך, יותר ממומלץ לשקול להסתייע ביועץ שבסופו של יום יחסוך לכם סכומים לא מבוטלים כך שהתשלום לתהליך הייעוץ יהיה בטל בשישים.

www.joomi.co.il
בניית אתר בג'ומלה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב